SZKOLENIA HANDLOWE / OBSŁUGA KLIENTA

  • Efektywne techniki sprzedaży

    Szkolenie o takiej tematyce przeznaczone jest przede wszystkim dla pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż i dystrybucję towarów. Proponowane zajęcia mają na celu zarówno usystematyzowanie posiadanej już wiedzy z zakresu… – czytaj więcej >>>

 

  • Profesjonalna obsługa Klienta

    Efektywna obsługa klienta jest niewątpliwie – poza jakością oferowanego towaru – głównym czynnikiem zadowolenia klienta z wizyty w danym miejscu. Jeżeli zatem odpowiedzialni za obsługę pracownicy chcą, by ich relacje… – czytaj więcej >>>

 

  • Prezentacje i spotkania handlowe

    Jednym z podstawowych zadań, jakie przypadają w udziale handlowcom, jest prowadzenie prezentacji produktów. W trakcie prezentacji wiele zależy od tego, na ile osoba prowadząca potrafi zareklamować swój towar… – czytaj więcej >>>

 

  • Sprzedaż i obsługa Klienta przez telefon

    Duża część kontaktów z klientami odbywa się przy użyciu telefonu, dlatego kompetencje w zakresie prowadzenia rozmów telefonicznych należą dziś do podstawowych umiejętności osób odpowiedzialnych za kontakt z klientem. – czytaj więcej >>>

 

  • Budowanie zaufania i długofalowych relacji z Klientem

    Efektywne sprzedawanie towarów uznać należy aktualnie, przy istniejącej konkurencji i ogromnej ich różnorodności, za prawdziwą sztukę. Wyzwania, jakie stawiają przed przedstawicielem handlowym czy doradcą klienta zmieniające się… – czytaj więcej >>>

 

  • Negocjacje

    W związku z niezwykle szybkim rozwojem rynku (także rynku szkoleniowego) w różnych branżach działa aktualnie sporo osób zajmujących się sprzedażą, którzy znają wiele technik, chwytów
    i sposobów z obszaru negocjacji. – czytaj więcej >>>