OPEN Konsultacje i Szkolenia – Poznań

Warsztat handlowca

zadzwoń do nas

tel: +48 616 622 400

– jak profesjonalne i skutecznie prowadzić proces sprzedaży

     Szkolenie może stanowić solidne przygotowanie do pracy z klientem dla początkujących handlowców oraz być inspiracją i dawką praktycznej wiedzy dla osób już doświadczonych w sprzedaży i obsłudze klienta.
Proponowane zajęcia mają na celu zarówno usystematyzowanie posiadanej już wiedzy z zakresu nawiązywania kontaktu i komunikacji z klientem, jak i doskonalenie praktycznych umiejętności w tej sferze.
Oprócz tego, w programie znajdują się bloki tematyczne dotyczące innych kompetencji interpersonalnych, których opanowanie w znaczący sposób wspiera właściwy proces sprzedaży i obsługi klienta.

Zagadnienia poruszane na szkoleniu:

  • kompetencje handlowca: wiedza, umiejętności, postawa i ich wpływ na efektywność procesu sprzedaży;
  • typologia klientów;
  • „dobry kontakt” jako podstawowy warunek efektywności w procesie sprzedaży;
  • poznawanie potrzeb klienta – sprzedaż jako proces oparty na dialogu;
  • umiejętności komunikacyjne i mechanizmy komunikacyjne – czyli jak mówić, aby ludzie słuchali i jak słuchać, aby mówili;
  • zastrzeżenia i obiekcje klienta – czemu służą i jak je pokonywać?
  • zamknięcie wizyty, raportowanie, ustalenia i egzekucja ustaleń.