Negocjacje


– jak zachować relację i osiągnąć cel?

          W związku z niezwykle szybkim rozwojem rynku (także rynku szkoleniowego) w różnych branżach działa aktualnie sporo osób zajmujących się sprzedażą, którzy znają wiele technik, chwytów i sposobów z obszaru negocjacji.

Stąd niezwykle ważne wydaje się, by także osoby zatrudniane w dziale handlowym/zakupów miały okazję zapoznawać się z wiedzą i technikami z zakresu negocjacji: przede wszystkim po to, by doskonalić swoje umiejętności w zakresie negocjowania, móc sprawnie i efektywnie prowadzić negocjacje w imieniu firmy, a także mieć okazję zapoznać się z różnymi technikami manipulacji i nauczyć się im przeciwdziałać.

Zagadnienia poruszane na szkoleniu:

  • Style prowadzenia negocjacji i ich efektywność.
  • Etapy procesu negocjacji.
  • Sposoby radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami pojawiającymi się w procesie negocjacji.
  • Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi.
  • Podstawowe mechanizmy wywierania wpływu na ludzi i ich zastosowanie w sytuacji negocjacyjnej.
  • Radzenie sobie z technikami, grami i manipulacjami psychologicznymi.