Strona główna » Pełna oferta » Badanie i diagnostyka » Audyt systemu ocen okresowych/prowadzenia rozmów okresowych
tel: +48 616 622 400
Audyt systemu ocen okresowych jest formą oceny przydatności i efektywności istniejącego w danej organizacji narzędzia służącego do oceny pracowników.
Powszechnie wiadomo bowiem, że firmy przechodzą przez różne etapy rozwoju, a w związku z tym zmieniają się wartości, postawy czy umiejętności uważane za kluczowe. Istotne jest zatem, aby narzędzia służące do oceny okresowej poddawać co kilka lat analizie i aktualizacji.
Istnieją również sytuacje – szczególnie w organizacjach należących do koncernów międzynarodowych – kiedy narzędzie wypracowane centralnie należy przed implementacją zaadaptować do warunków polskich. Ważnym elementem jest też audyt procesu realizacji rozmów okresowych w firmie, ponieważ wiele zależy od tego, w jaki sposób menedżerowie przeprowadzają rozmowy oceniające.
W trakcie takiego badania audytor, obserwując menedżerów w trakcie prowadzenia rozmów okresowych z podwładnymi i sprawdza, na ile sposób prowadzenia rozmów zgodny jest ze standardem i zasadami określonymi w danej firmie.
Na bazie obserwacji tworzone są następnie raporty, a menedżerowie uzyskują informacje zwrotne na temat swoich mocnych stron, błędów, jakie popełnili oraz wskazówki, na co powinni zwrócić uwagę, by doskonalić sposób prowadzenia rozmów oceniających w przyszłości.
tel: +48 616 622 400