Prezentacje i spotkania handlowe


– jak przedstawić ofertę i nie zanudzić klienta?

          Jednym z podstawowych zadań, jakie przypadają w udziale handlowcom, jest prowadzenie prezentacji produktów. W trakcie prezentacji wiele zależy od tego, na ile osoba prowadząca potrafi zareklamować swój towar (i poniekąd również siebie), na ile potrafi przedstawić się jako osoba wiarygodna i budząca zaufanie i czy umie zaangażować i zaciekawić słuchaczy tym, co ma im do zaoferowania.

Zarówno brak zaufania, jak i znudzenie stanowią podstawowe czynniki zniechęcające potencjalnych klientów do dalszych kontaktów z danym handlowcem lub doradcą.

Zagadnienia poruszane na szkoleniu:

  • Etapy przygotowywania profesjonalnej prezentacji.
  • Ogólne zasady prowadzenia prezentacji i spotkań (co stosować, a czego unikać).
  • Sposoby koncentrowania uwagi słuchaczy.
  • Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi w trakcie prezentacji.