tel: +48 616 622 400
Szkolenie stanowi solidne przygotowanie do pracy z klientem dla początkujących handlowców oraz jest inspiracją i dawką praktycznej wiedzy dla osób już doświadczonych w sprzedaży i obsłudze klienta.
Proponowane zajęcia mają na celu zarówno usystematyzowanie posiadanej już wiedzy z zakresu nawiązywania kontaktu i komunikacji z klientem, jak i doskonalenie praktycznych umiejętności w tej sferze. Osoby uczestniczące w szkoleniu nauczą się, jak tworzyć dobre pierwsze wrażenie, skutecznie komunikować się z klientem oraz badać jego potrzeby, aby oferować realne rozwiązania. W trakcie intensywnych ćwiczeń rozwiną umiejętności prezentacji oferty językiem korzyści, radzenia sobie z obiekcjami i organizowania własnej pracy. Celem warsztatu jest zbudowanie solidnych fundamentów, które pozwolą szybko i pewnie odnaleźć się w codziennej pracy handlowca.
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia:
tel: +48 616 622 400