jak radzić sobie ze stresem
Coaching — czym jest, czym nie jest i dlaczego warto znać tę różnicę? Jak działa i czym jest coaching? Najkrócej rzecz ujmując, jest to narzędzie kompetencyjne. To znaczy, że możesz po coaching sięgnąć, kiedy chcesz zwiększyć swoją efektywność w działaniu. I czujesz gotowość, żeby zmienić w tym celu swoją postawę
Assessment Center od A do Z. Kiedy, dla kogo i po co przeprowadzać to badanie? Kiedy, dla kogo i po co przeprowadzamy badanie Assessment Center? Z tego artykułu dowiesz się, kiedy warto zdecydować się na badanie Assessment Center. Dla kogo jest ono przeznaczone i w jakim celu powinno być przygotowywane.
Komunikacja w zespole a efektywność – jak się dogadywać, żeby lepiej pracować? Komunikacja w zespole a efektywność. Czy istnieje w ogóle taka korelacja? Jak się za chwilę przekonasz, nie tylko istnieje, ale jest też całkiem dobrze zbadana. Dlatego warto zainwestować zespołowy czas w warsztaty, które realnie usprawnią komunikację między współpracownikami.
Szkolenia dla firm produkcyjnych. Mamy w tym już 20 lat doświadczenia! Pamiętasz jak 20 lat temu… Czy potrafisz sobie przypomnieć, co się wtedy działo? My pamiętamy, bo 20 lat temu zaczęliśmy prowadzić szkolenia dla firm produkcyjnych. Pierwsze kroki jako firma szkoleniowa stawialiśmy na warsztatach dla brygadzistów w poznańskim Volkswagenie. I
Odwaga w Przywództwie Brené Brown: Książka, która zmienia reguły gry W dzisiejszym, dynamicznie ewoluującym świecie biznesu, koncepcja przywództwa przechodzi głęboką transformację. Tradycyjne, hierarchiczne modele oparte na kontroli i sile ustępują miejsca podejściom stawiającym na autentyczność, empatię i odwagę. W tym kontekście książka Brené Brown „Dare to Lead: Brave Work. Tough