OPEN Konsultacje i Szkolenia – Poznań

BLOG O SZKOLENIACH I NIE TYLKO...

techniki zarządzania czasem w pracy biurowej

Techniki zarządzania czasem w pracy biurowej

Wyobraź sobie, że stajesz przed takim reżyserskim wyzwaniem – dowiadujesz się, że na planie Twojego kolejnego filmu spotkają się Wojciech Malajkat, Małgorzata Foremniak, Maciej Zakościelny i Julia Wieniawa. Jako reżyser musisz tak ogarnąć ten różnorodny wiekowo zespół, żeby produkcja weszła na ekrany kin w wyznaczonym terminie.

Czytaj więcej »
pokolenia

Jak zarządzać wielopokoleniowym zespołem?

Wyobraź sobie, że stajesz przed takim reżyserskim wyzwaniem – dowiadujesz się, że na planie Twojego kolejnego filmu spotkają się Wojciech Malajkat, Małgorzata Foremniak, Maciej Zakościelny i Julia Wieniawa. Jako reżyser musisz tak ogarnąć ten różnorodny wiekowo zespół, żeby produkcja weszła na ekrany kin w wyznaczonym terminie.

Czytaj więcej »
czym jest coaching

Coaching — czym jest, czym nie jest

Coaching — czym jest, czym nie jest i dlaczego warto znać tę różnicę? Jak działa i czym jest coaching? Najkrócej rzecz ujmując, jest to narzędzie kompetencyjne. To znaczy, że możesz po coaching sięgnąć, kiedy chcesz zwiększyć swoją efektywność w działaniu. I czujesz gotowość, żeby zmienić w tym celu swoją postawę

Czytaj więcej »
Assesment Center

Assessment Center od A do Z

Assessment Center od A do Z. Kiedy, dla kogo i po co przeprowadzać to badanie? Kiedy, dla kogo i po co przeprowadzamy badanie Assessment Center? Z tego artykułu dowiesz się, kiedy warto zdecydować się na badanie Assessment Center. Dla kogo jest ono przeznaczone i w jakim celu powinno być przygotowywane.

Czytaj więcej »
zespołowość, komunikacja, team building, role grupowe, współpraca. zespół, grupa

Komunikacja w zespole a efektywność

Komunikacja w zespole a efektywność – jak się dogadywać, żeby lepiej pracować? Komunikacja w zespole a efektywność. Czy istnieje w ogóle taka korelacja? Jak się za chwilę przekonasz, nie tylko istnieje, ale jest też całkiem dobrze zbadana. Dlatego warto zainwestować zespołowy czas w warsztaty, które realnie usprawnią komunikację między współpracownikami.

Czytaj więcej »